7. osztály

1. Digitális kultúra: Fekete István élete, állati szereplői 

2. Digitális kultúra: MI + mi és Fekete István állatai

Fekete István állatai Vincent van Gogh stílusban MI segítségével
Fekete István állatai Vincent van Gogh stílusban MI segítségével

3. óra Vizuális kultúra: Plakát szerkesztés digitálisan


Projektnap - Bűvösvölgy - Állatságok a médián keresztül


Célunk, hogy tanulóinkat a médiatudatosságra is neveljük, ezért az osztállyal részt vettünk a soproni Bűvösvölgy médiaértés-oktató központ programjain. Előre egyeztetve a központtal, segítették a Digitális Támahetünk megvalósulását - Állati témákat dolgozhattunk fel.

A Bűvösvölgy médiaértés-oktató központokat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hozta létre, hogy élményszerű programmal támogassa a médiaértés oktatását a 9-16 éveseknek. Az oktatók irányításával a tanulóink játékosan, élményszerűen szerezhettek tudást a média döntési helyzeteiről, a televíziós, rádiós műfajok készítéséről. Diákjaink készítettek híradót, forgattak reklámot, akciófilmet, szerkesztettek újságot ezáltal kipróbálhatták magukat műsorvezetőként, riporterként, hírolvasóként vagy akár akcióhősként is. A foglalkozások nagy élményt jelentettek a tanulóknak, pedagógusoknak egyaránt.

Riport készítés, Rádiós műsor készítés, Híradó - állati hírekkel, Filmkészítés - amiben állatok is feltűnnek.

4. óra Irodalom: Versírás (párban vagy MI segítségével)

5. óra Digitális kultúra / DA : Robot állat építése

Robokuty

A 7. és 8. osztály Digitális alprogram foglalkozáson épített egy robot kutyát.

6. óra Digitális kultúra: Hírességek és állataik

Internetes kutatómunka
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el