
7. osztály
1. Digitális kultúra: Fekete István élete, állati szereplői
(Google Drive, Canva)
- https://docs.google.com/presentation/d/1MsgjD_SLf5PPegElbHSerKWCW31OhK7Quue4OeXIypA/edit?usp=sharing
- https://docs.google.com/presentation/d/1AOZzeBtgEtCO-Wg1z-mSa-WNdWja53-vn89TU7lUAxE/edit?usp=sharing
- https://docs.google.com/presentation/d/1RUXOIJneoqXmQ2reiuLcVBCqTYikAisjHjT34cIiC3o/edit?usp=sharing
- https://www.canva.com/design/DAGiE3o9Vgw/FsaMO1LJWLyDiMDFmC2GuQ/edit?utm_content=DAGiE3o9Vgw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
2. Digitális kultúra: MI + mi és Fekete István állatai


3. óra Vizuális kultúra: Plakát szerkesztés digitálisan
Projektnap - Bűvösvölgy - Állatságok a médián keresztül

A Bűvösvölgy médiaértés-oktató központokat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hozta létre, hogy élményszerű programmal támogassa a médiaértés oktatását a 9-16 éveseknek. Az oktatók irányításával a tanulóink játékosan, élményszerűen szerezhettek tudást a média döntési helyzeteiről, a televíziós, rádiós műfajok készítéséről. Diákjaink készítettek híradót, forgattak reklámot, akciófilmet, szerkesztettek újságot ezáltal kipróbálhatták magukat műsorvezetőként, riporterként, hírolvasóként vagy akár akcióhősként is. A foglalkozások nagy élményt jelentettek a tanulóknak, pedagógusoknak egyaránt.

Riport készítés, Rádiós műsor készítés, Híradó - állati hírekkel, Filmkészítés - amiben állatok is feltűnnek.
4. óra Irodalom: Versírás (párban vagy MI segítségével)
5. óra Digitális kultúra / DA : Robot állat építése
Robokuty
A 7. és 8. osztály Digitális alprogram foglalkozáson épített egy robot kutyát.
6. óra Digitális kultúra: Hírességek és állataik
